Je hoort wellicht het een en ander over Google Analytics. Veel mensen gebruiken deze tool van Google, omdat het waardevolle webstatistieken geeft. Maar wat is het nou precies? Wat kun je het beste meten? En waarom is het zo belangrijk om hier gebruik van te maken? In dit blog lees je het antwoord op deze […]
Goede SEO-teksten schrijven lijkt misschien ingewikkeld, en een vak apart. Maar ook als je van huis uit geen teksttovenaar bent, kun je goede SEO-teksten schrijven waarmee je website terrein wint in Google. Met deze 3 tips kun je direct aan de slag!
Is de website van jouw bedrijf een aangename site bij gebruik van een mobiele telefoon? Dit is anno 2015 een belangrijke vraag om te stellen over de website van je bedrijf. Meer dan 75% van de Nederlands bevolking heeft toegang tot internet op zijn mobiele telefoon. Dit aantal blijft groeien. In dit artikel een uitleg […]
Om met de deur in huis te vallen, likes kopen werkt niet altijd zo voordelig als likes aantrekken voor je zakelijke Facebookaccount. Door een like geef je aan dat je iets leuk vindt en zitten berichten van die pagina op jouw tijdlijn. Het aantrekken van likes kost tijd, moeite en mogelijk een sterk merk dan […]
Of je website mobielvriendelijk is, speelt sinds begin 2015 een grote rol in de ranking op Google. Als jouw site dus nog niet geschikt is voor gebruik op mobiele apparaten, kan het zomaar zijn dat je zoekmachinepositie ineens lager wordt. Om dat te voorkomen, heb je een mobielvriendelijk webdesign nodig. Met WordPress is dat gelukkig […]
Je gaat met Adwords aan de slag? Slim! Waarschijnlijk heb je al een hele lijst met relevante zoektermen samengesteld waarop je wilt gaan adverteren. Maar staat je eigen naam, bedrijfsnaam of merknaam al op die lijst? In deze blogpost lees je waarom die absoluut niet mag ontbreken in je campagne!
Binnen Google Adwords kun je ook gebruik maken van Google display advertenties. In tegenstelling tot de gewone Adwords-advertenties worden die ook vertoond op andere sites dan Google zelf. Is een Google display campagne iets voor jou?
Google verandert om de haverklap zijn algoritme, wat zoekmachineoptimalisatie voor je website er niet makkelijker op maakt. Want hoe zorg je nou dat je site blijft voldoen aan de criteria van dat steeds wisselende algoritme? Simpel: door je site zo te optimaliseren dat je er een paar jaar mee vooruit kunt. In1week vertelt je hoe!
Als je een e-mail nieuwsbrief verstuurt, wil je wel graag dat mensen hem openen en lezen. Relevante content in de nieuwsbrief is daarvoor niet genoeg. Het eerste wat mensen namelijk van de nieuwsbrief zien, is de onderwerpregel. Die bepaalt of ze de mailing openen of niet. Je kunt dus maar beter zorgen voor een onderwerpregel […]
We zijn nogal van het delen, dat merk je. Om die reden gaan we een kleine pilot lanceren voor een online leeromgeving. In samenwerking met Hogeschool Leiden zullen we de komende weken werken aan deze online leeromgeving, waarin we middels video en korte teksten je in een paar minuten bij kunnen praten over specifieke onderwerpen.