Belangrijke take-aways
- Richt je op de doelen van je SEO strategie
Zonder focus keyword(s) heeft het geen zin om SEO-gericht te schrijven - De titel van je blogpost heeft prioriteit 1
Een goede titel met een wervend karakter én goede keywords scoren het beste - Schud gemakkelijk onderwerpen uit je mouw door naar je klant te luisteren
Wijd je berichten aan de frustraties en vragen van je prospects, want die vraag zullen ze ook op Google stellen - Schrijf reviews over “Wie is de beste…” onderwerpen
Simpelweg omdat men jouw mening op prijs stelt omdat je er aandacht aan besteed - Betrek lokale concurrentie in je berichten
De auteur van het ebook heeft geen moeite met het overschrijden van de ongeschreven regels, ook op je concurrent wordt ge-Googled - Breng lokale informatie aan het licht
Lokale dienst- en productleveranciers creëren veel waarde in zoekresultaten over de regio - Niet-gelezen stukken kun je beter niet meer schrijven, dan liever herschrijven
Een niet-gelezen stuk heeft simpelweg geen meerwaarde, niet voor je site en niet voor Google
Concrete voorbeelden, al zijn het Amerikaanse voorbeelden
Hoewel de inhoud vooral gericht is op voorbeelden uit de VS, geeft het ebook met tekstuele en grafische voorbeelden goed weer hoe je constructief aan de slag kan met SEO. Iets waar we bij in1week.nl sowieso altijd enthousiast over zijn: het ebook richt zich op het resultaat, met voorbeelden over hoe je de weg er naartoe gemakkelijk kan maken.
Ook lezen?
Download via deze link het eBook – “How to mix SEO & Content Marketing to get Results”, een aanrader voor een constructieve SEO invulling. Hou er rekening mee dat je wat gegevens dient achter te laten, wij hebben nog geen last van gehad van opdringerige spam, hoewel ze de download uiteraard netjes opvolgen. We verdienen overigens niks aan deze vermelding, anders hadden we het een advertorial genoemd. Meer over advertorials in de recente toekomst.